Известие

Collapse
No announcement yet.

Къде се намира датчика на маслото?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Къде се намира датчика на маслото?

    Накратко, взех си допълнителни уреди за налягане на турбината, налягане на маслото и температурата му. Преди това търсих във форум и интернет като цяло за начин на монтиране. Намерих няколко материала, но те не бяха за моята кола (двигател) точно и в крайна сметка незная как да си монтирам уредите за маслото. Дори ако знаете къде се намира само датчика на маслото ще ми помогнете достатъчно.
    Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02


  • #2
    От заде на блока. Махаш тръбата след дебитомера и бъркаш на вътре. Ще го напипаш. Един стърчащ е. Даже се и вижда. Но като слагаш уред не трябва да го закачаш за този датчик. Към уреда трябва да имаш отделен датчик. И долу на охладителя на маслото където е и маслениа филтър има две пробки. Там се закачат датчиците за налягане и температура на маслото. Не закачай фабричния датчик. Купи си друг за тази цел.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      От заде на блока. Махаш тръбата след дебитомера и бъркаш на вътре. Ще го напипаш. Един стърчащ е. Даже се и вижда. Но като слагаш уред не трябва да го закачаш за този датчик. Към уреда трябва да имаш отделен датчик. И долу на охладителя на маслото където е и маслениа филтър има две пробки. Там се закачат датчиците за налягане и температура на маслото. Не закачай фабричния датчик. Купи си друг за тази цел.
      Пропките на масления филтър са на 1.9 ЖТД двигателя (снимката). При мен е напълно различно (явно трябва да кача снимки на моя двигател, за да не ви подвеждам). Именно от там се подведох и аз, че работата ще стане като по учебник, но...
      Attached Files
      Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

      Comment


      • #4
        Днес снимах набързо мястото около масления ми филтър. Можете ли поне да ми дадете идея къде мога да си сложа датчиците за налягане и температура на маслото?
        Attached Files
        Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          И долу на охладителя на маслото където е и маслениа филтър има две пробки. Там се закачат датчиците за налягане и температура на маслото. Не закачай фабричния датчик. Купи си друг за тази цел.
          Сигурен ли си че и там става и е удачно - казаха ми че е най - добре да се сложи с преходник на мястото на сегашния датчик дето е отзад на блока.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Там на пробките маслото идва директно от мотора. Демек загрято, под налягане. По-подходящо от това място ако има здраве му кажи.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Сигурен ли си че и там става и е удачно - казаха ми че е най - добре да се сложи с преходник на мястото на сегашния датчик дето е отзад на блока.....
              Къде по-точно на блока, че го търсех, но... Ако имаш снимка да ми пратиш.
              Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

              Comment


              • #8
                Точно по средата на блока се пада.....
                Това е на бензинова двойка.....
                Attached Files
                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 23:14.
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment

                Working...
                X